„Książka jest odpowiedzią na wzrastające zainteresowanie i popularność outdoor education jako strategii edukacyjnej angażującej uczniów w proces autentycznego poznawania realnych problemów w realnym świecie, uczenia się przez eksperymentowanie, samodzielne dochodzenie do wiedzy, przeżywanie, pracę metodą projektu, planowanie strategiczne, a przy tym rozwijanie soft skills umiejętności miękkich. Zrealizowany projekt badań pokazuje, jak wiele jeszcze wyzwań pozostaje w zakresie zmiany myślenia nauczycieli o problemie i zrozumienia wartości, jaką niesie podejście outdoor education. Książka z pewnością będzie znaczącym wkładem w doskonalenie pracy nauczycieli i rozwijanie ich profesjonalnej samoświadomości.”

Z recenzji Prof. dr hab. Ewy Filipiak

 

 


Dane techniczne:

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Okładka: twarda
Wymiary: 176×250
Ilość stron: 203
Rok wydania: 2019

 

 

Andrzej Stachura, Red. nacz. portalu drzewofranciszka.pl, absolwent geografii, teologii i Public Relations, od 20 lat związany z branżą eko, organizator kilkudziesięciu konferencji i miejskich festynów ekologicznych; założyciel WELLINGTON eco, prezes fundacji AIOŚ; Prywatnie: taternik jaskiniowy WKTJ, nurek techniczny federacji IANTD i licencjonowany instruktor surviwalu SPSS;

Skomentuj. Jesteśmy ciekawi Twojej opinii!